Na začátku je vždy nezávazná schůzka, na které si spolu popovídáme o tom, jak by mohla naše spolupráce probíhat
Nastíníme si vše, co by v případu mohlo nastat, jaké jsou postupy při konkrétních situacích u kupujících (hotovost, hypotéka apod.), ať jste připraveni na každou možnost.
Ukážeme si časovou osu případu od momentu spuštění inzerce až po peníze na vašem účtu!
Vysvětlím vám, co vše pro vás můžu udělat, čemu se budu věnovat a hlavně, na čem vám ušetřím starosti, čas a běhání po úřadech, právnících apod.
Nejdůležitější je však to, zda vy osobně budete mít dobrý pocit z toho, co uslyšíte. Nemovitost většina z nás prodává jednou za život a je potřeba k tomu vybrat někoho, s kým se vám bude dobře spolupracovat!
První schůzka proběhla ke spokojenosti obou stran a po plácnutí si na společnou spolupráci následuje jediné – návštěva nemovitosti a Odhad tržní ceny nemovitosti.
Velmi rád se nechám nemovitostí provést, poslechnu si vše, co o nemovitosti máte na srdci, protože z velké části se na ni píše pro vás určitým způsobem důležitý příběh.
Rád si poslechnu historky, třeba vašeho mládí, o houpačce na stromě za domem, na pískovišti před domem, no však to znáte.
Samozřejmě je potřeba vědět o domě co nejvíce – z jakého je materiálu, co lze a nelze provést za rekonstrukce, k jakým sítím je dům připojen a podobně. No na to tam ale máte mě, odborníka na nemovitosti!
Všechny tyto informace mi pomohou k vytvoření odhadu ceny, kterou si vaše nemovitost zcela jistě zaslouží.
Nenechte se oklamat různými weby, které slibují odhad ceny nemovitosti. Často se jedná o internetovou kalkulačku, která nebere v potaz současný stav realitního trhu a už vůbec nezohledňuje očekávaný budoucí vývoj. Vždy je proto lepší se obrátit přímo na odborníka, který všechny tyto faktory dokáže brát v potaz a případně Vám odpovědět na Vaše otázky.
K odhadu využívám více zdrojů, které mi pomáhají odhad vypracovat co nejpřesněji!
Kromě odhadu jsou také potřeba veškeré dokumentace ohledně domu, jako je Výpis z katastru apod., se vším vám ušetřím čas a starost a seženu obratem. Po zajištění dokumentů a odsouhlasení ceny, za kterou začneme prodávat se tedy můžeme posunout dále.
Před samotnou inzercí ve většině případů probíhá HOME STAGING. Tato služba k nám dorazila z Ameriky a výrazným způsobem nám pomůže zvýšit prodejní cenu vaší nemovitosti. Home staging může začínat úklidem nemovitosti, vyčistěním, novou výmalbou. Přes dekorace jako jsou květiny, světla či obrazy, se můžeme dostat až k vybavení komplet celých pokojů sedačkou, postelí apod.
Na rozdíl od interiérového designu, kde se vyzdvihuje individualita a osobní styl majitele, home staging je jeho opakem – to znamená, že potlačuje individualitu dosavadních majitelů. Vyzdvihuje se neutrální elegance – tzv. hotelový styl – sjednocení barev, doplňků, správného osvětlení.
Každá nemovitost si zaslouží pořádnou a hlavně individuální péči. Proto vždy po home stagingu přichází chvíle, kdy se připravuje její prezentace. Snad každý kout se nafotí ze všech úhlů tak, aby fotky připraveny pro prezentaci byly co nejlepší a co nejvíce ukázaly, že nemovitost za inzerovanou cenu opravdu stojí!
Kromě fotek je samozřejmostí videoprohlídka, která nám zaručí daleko lepší pocit pro zájemce, ukáže jim mnohem více z nemovitosti ale i okolí, které je důležité. Vše probíhá za spolupráce se špičkovým kameramanem, který nemovitosti prezentuje již několik let a je špičkou ve svém oboru.
Vzhledem k tomu, že je to prezentace vaší nemovitosti, ale také mé osoby, je vždy velmi důležité pro všechny, aby to dopadlo co nejlépe pro všechny strany!
Po celkové přípravě nemovitosti, nafocení a natočení videoprohlídky začínáme inzerovat. Nemovitost vždy popisuji velmi dopodrobna, čímž se dá získat opět velké množství zájemců, současně to ale pomáhá se vyvarovat lidí, kterým by na nemovitosti mohlo něco chybět a tím pádem bychom uskutečnili prohlídku, která by vzala čas všem a užitek nepřinesla.
Pro velký dosah se snažím využít co možná největší množství realitních serverů.
Výjimku nemají ani sociální sítě, kde se v dnešní době nachází velké procento zájemců.
Prohlídky zásadně plánuji vždy na jeden jediný den. Mnozí se ptají, proč nevyjít vstříc požadavkům zájemců, tak tedy vysvětlení:
Důvodů je mnohem více, o těch zbývajících ale až osobně, no ne?
Po úspěšném nalezení vhodného kupujícího začneme vyřizovat veškerou dokumentaci. K tomu nám pomáhá skvělá právnička JUDr. Pavlína Urbancová, která je součástí našich služeb a nemovitostem se věnuje již pěknou řádku let.
Po komunikaci se všemi stranami (prodávající, kupující, vaši advokáti, finanční poradci, banky) zapracuje do smluv veškeré náležitosti tak, aby vyhovovali všem. Je také možnost u ní využít úschovu kupní ceny (článek o tom, jaké jsou možnosti si můžete přečíst zde.
Po podpisech je ještě také potřeba vyřešit dokumenty směrem ke Katastru nemovitostí, opět vám zde ušetřím čas, řešíme za vás!
Ve chvíli, kdy jsou podepsány všechny dokumenty a odevzdány na příslušné organizace, nám nebrání již nic v předání nemovitosti.
Připravím pro vás veškeré potřebné dokumenty jako je předávací protokol, přepis energií, případné doručení dokumentů správci domu, když je předmětem koupě byt v domě. apod.
Při předání nemovitosti prodávající vždy dostane malý dárek jako vzpomínku, kupující pro dobrý vstup do nové etapy života a vždy jsem rád, když se mi objeví nějaká reference z případu, který věřím, vždy proběhne co nejlépe, aby byly všechny strany spokojeny.
No a konečně, na konec přece to nejdůležitější. Po splnění veškerých náležitostí, které byly potřeba, se vyplácí kupní cena na účet prodávajícího.
Icons made by Freepik from www.flaticon.com II Tvorba webu: Online Chytře